Kelionių gidas. Europos vėliavos

3 a klasės Kūrybiškumo ugdymo pamokoje mokiniai  programavo su programa Scratch. Trečiokai sukūrė savo kelionių agentūrą ir kelionės maršrutą po Europos sąjungos šalis. Padedant mokytojoms Rasai Januškevičienei ir Eglei Noreikienei, mokiniai kūrė interaktyvius Europos žemėlapius, brėžė ir spalvino šalių vėliavas, kūrė algoritmą - komandų seką - veikėjui valdyti klaviatūra, lietimąsi su kitais veikėjais. Mokiniai panaudojo ciklą, sąlygos sakinį. Sukurtus interaktyvius žemėlapius pristatė klasės draugams, įsivertino reflektavimo programėle „Reflectus".

Nuotraukos:
Eglė Noreikienė, Rasa Januškevičienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos